blank blank blank

צור קשר

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

    עו"ד להליכי גביית חובות

    מצאתם את עצמכם בהליכים של גביית חובות ללא פתרונות? כדאי שתכירו את הדרך המקצועית והנוחה ביותר לטיפול בגביית חובות. עו"ד להליכי גביית חובות יכול לספק לכם ייעוץ מקצועי וייצוג בבית המשפט על מנת שתוכלו לקבל את הכסף המגיע לכם. לגבות כסף מגורם המצהיר לבית המשפט כי אין לו את הממון הדרוש הוא תהליך מורכב ולא פשוט. משרד עורכי דין העוסק בגבייה של חובות משתמש בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו כגון חוקרים פרטיים וקבלנים של הוצאה לפועל, בכדי לגלות את הנכסים והרכוש של בעל החוב על מנת שיהיה ניתן לבצע את הליך הגבייה. אם אתם זקוקים לטיפול מקצועי ומסור ע"י עורך דין גביית חובות צרו קשר!

    עו"ד גביית הלוואות חוץ בנקאיות

    אחת הפעולות הנוגעות לגבייה אשר עורך דין נדרש לטפל בהן, היא גבייה של הלוואות חוץ בנקאיות מעסקים או אנשים פרטיים אשר לא משלמים את ההלוואה והריבית במלואה. עו"ד גביית הלוואות חוץ בנקאיות ישתמש גם כאן בכל האמצעים העומדים לרשותו, בכדי שבית המשפט יחייב את בעל החוב למכור נכסים או רכוש על מנת שיוכל להחזיר את החוב.

    עו"ד גביית מזונות

    נושא גבייה נוסף אשר עולה רבות בדיונים בבתי המשפט הוא נושא גביית המזונות. הורה אשר אינו משלם מזונות חשוף להליכים משפטיים. עו"ד גביית מזונות יכול להפעיל לחץ על ההורה שאינו משלם באמצעות פנייה להערכאות משפטיות.

    משרד עו"ד לגביית חובות בהוצאה לפועל

    הגוף החשוב ביותר אשר יכול לספק את גביית החובות הוא לשכת הוצאה לפועל. בישראל הוקמו לשכות הוצאה לפועל רבות הפועלות להחזרת הכספים והרכוש של בעלי חוב.

    על מנת שתוכלו להשתמש בהליך הוצאה לפועל בצורה הטובה ביותר, אתם יכולים לפנות למשרד עו"ד לגביית חובות בהוצאה לפועל ולהתחיל בתהליך הגבייה מבעל החוב. משרד עורכי הדין המוביל בישראל בגביית החובות דרך הוצאה לפועל הוא משרד עורכי הדין רן שדה ושות'.

    משרד עורכי הדין רן שדה ושות' מציע – עו"ד להליכי גביית חובות

    החלטתם לפנות לעו"ד להליכי גביית חובות? כעת נותר לכם רק לקבוע פגישה עם צוות משרד עורכי הדין רן שדה ושות' ולהתחיל בתהליך על מנת לקבל את הכסף המגיע לכם. ברגע שבחרתם במשרד רן שדה ושות', תדעו שתקבלו את הליווי המקצועי ביותר.

    עורך דין לענייני חובות

      מידע נוסף בנושא

      עורך דין חובות

      עורך דין חובות הוא עורך דין שאחראי להגיע להסדר חובות בשעה שהחייב מגיע למצב שהוא אינו יכול להחזיר את החובות לנושים שלו. מדובר לא רק על בעלי עסק אלא גם על פרטיים, שהגיעו לחובות בגלל מחלה קשה, חובות שלקחו על עצמם, ערבויות שונות והלוואות. במקום להגיע למצב בו אתם לא מצליחים כלל וכלל לשלם את החובות שלכם, כדאי מאד להגיע אל עורך דין שבאמצעים שונים יוכל לעזור לכם להסדיר את החובות, בתשלום חודשי שתוכלו לעמוד בו. מאמר זה יעזור לכם להגיע בקלות רבה להסדר חובות שיוציא אתכם מהבוץ אליו נקלעתם.

      מהו הסדר חובות?

      רבים אינם יודעים מהו הסדר חובות. הסדר חובות הוא הסכם שנעשה על ידי עורך דין, בהתאמה אישית לחובות של החייב. הוא האחראי לכך שהכל יטופל כפי שצריך, כי זהו תהליך שבו בסופו של דבר הנושים מסכימים לצמצם את החובות של החייב.

      בשלב הראשון החייב יקבל התראות. בשלב נוסף הוא יקבל התראה מעורך דין, המתריע על נקיטת הליכים משפטיים. אם החייב עדיין לא הצליח לשלם את החובות אז עורך הדין יצטרך לפנות אל הוצאה לפועל לצורך תשלום החובות או להגיע להסדר כלשהו, במידה והוא אינו יכול לשלם אותם.

      מהם השלבים בהם מטפל עורך דין חובות?

      יש לפנות אל עורך הדין שיעזור להסדיר את החובות ולשלם אותם לפני שמגיעים אל המצב הזה של התראות ותיקי גביה. לא כל אדם יכול לבצע זאת, אלא רק עורך דין שמתמחה היטב בעניין זה. התפקיד של עורך הדין, זה להגיע להסדר חובות עם בנקים ועם האנשים הפרטיים תוך ציון העובדה כי רבים מבין האנשים יכולים למחוק את החוב בקלות או למשכן דירות או נכסים שונים של החייב, על מנת להצליח לשלם את החובות. ישנם מצבים שבהם כדאי לאדם החייב לפנות אל עורך דין חובות שידריך אותו איך הוא יתגבר על מצבו וישלם את החובות השונים, מבלי להגיע להוצאה לפועל. זאת יכול לבצע רק עורך דין חובות בעל ניסיון ואמינות רבה. משרד עו"ד שדה ושות' שנוסד בשנת 2002 יכול לסייע לכם בעניין זה. פנו אליו עוד היום לקבל סיוע משפטי מהטובים בתחום.

      עורך דין להסדר חובות

      פונים אל משרדי עורכי דין, בעלי חובות שלא חשבו שהם יגיעו למצב הזה, גם אנשים שבעבר הרוויחו מעולה יכולים למצוא את עצמם בפני שוקת שבורה כמו בעת מחלה, מתן ערבויות, הלוואת ועוד. במצב זה כדאי להם לפנות אל עורך דין מעולה להסדר חובות, שידע לעזור להם להמשיך להחזיק מעמד ולהגיע להסדר חובות שיעזור להם לצוף עם ראש מעל המים. במקרים אלו, חובה לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום, שיוכל לסייע בצורה הטובה ביותר. במאמר זה נדבר על עורך דין להסדר חובות מיהו? מתי פונים אליו ועוד נושאים שיוכלו לסייע לכם במידה ונקלעתם לחוב.

      האם בכל מצב צריך לפנות לעזרת עורך דין להסדר חובות?

      אנשים אינם מעוניינים לפנות אל עורך דין לצורך הסדרי חובות, מסיבות שונות, חלק מהשיקולים הם כלכליים. אכן לא בכל המקרים יש בכך צורך. עורך דין מנוסה יבדוק אם אכן יש צורך בשירותיו או שתוכלו להסתדר לבד. עורך הדין יבצע מספר בדיקות:

      שלב ראשון בדיקת היקף החובות: בשלב זה יש לפנות אל עורך דין שיבדוק אם אכן יש צורך בשירותים שלו. אם החוב הוא פחות מ 15,000 שקלים אז אולי לא כדאי לפנות אל עורך דין להסדר חובות, אבל כל מקרה לגופו.  אם הוא מעל 15,000 ישנן שיטות לבדיקת הסדרי חובות ועורך הדין הוא האדם הנכון לבצע זאת.

      הסדר חובות בהתאמה ללקוח

      יש לבדוק את האפשרות להסדר חובות בהתאמה ללקוח. בנוסף יש לבדוק אם נפתחו תיקים בהוצאה לפעול או הוגשה נגד הלקוח דרישה לחוב, וכן  יש לבדוק את הנכסים העומדים לרשותכם והאם ניתן למשכן אותם או למכור אותם ולשלם בעזרתם את החוב.

      הסדר חובות

      בהליך זה נמנעים מצבים קיצוניים במיוחד של חדלות פירעון  – הליכי פשיטת רגל. במסגרת הליך זה נבדקים צדדים שונים כמו מכירת נכסים שונים וקובלנות שונות, וכן נבדקת מה היכולת של האדם לשלם בכל חודש, על מנת לא להיכנס לבור גדול יותר ושיוכל לעמוד בסכום שנקבע.

      גילו של החוב – ככל שהחוב הוא יותר וותיק כך גם תהיה נטייה רבה לרצות לסלק את החוב.

      גובה החוב – ככל שהחוב נמוך יותר,  גבוה ההנחה מן הסתם תהיה נמוכה יותר.

      נכסים – ככל שיש נכסים שניתן לפרוע אותם כמו דירה, קרנות פנסיה ועוד כדאי לפרוע אותם לפני הכניסה להסדר חובות.

      לפני כל צעד שתעשו, מומלץ להסתייע בעו"ד מומחה בתחום הסדרת החובות. פנו  אל משרד עו"ד שדה ושות' בעל הישגים מקצועיים מרשימים ופורצי דרך בתחום הגביה לעסקים, נדל"ן ועוד.

      עורך דין לענייני חובות

      רבים אינם יודעים כי עורך דין לענייני חובות מספק לכם טיפול בחובות שלכם. נקודת המוצא שטיפול שמתבצע על פי דין  הרבה יותר נכון עבור העסק ועבור הגובה. עסקים רבים וארגונים גדולים משתדלים להעסיק עורך דין גבייה שזה כל עיסוקו .במקרה של עסקים קטנים במיוחד לא תמיד משתלם להעסיק עורך דין כזה. במקרים מסוימים כדאי להם לפנות אל עורך דין כזה לפחות במצבים שבהם הם עסק חדש ועליהם ללמוד היטב כיצד להתמודד היטב עם החובות השונים שחייבים להם. עסקים קטנים שקיבלו את הייעוץ הקטן הזה או עסקים שמלווים על ידי עורך דין לענייני חובות מגלים כי תזרים המזומנים זורם היטב והעסק אף הוא מצליח בקלות רבה לתפקד ולהצליח מעל למשוער, הכל בזכות עורך הדין לענייני חובות. חשוב להבין את הערך של עורך דין שמטפל בחברות גדולות לבין עורך דין שמטפל בחייבים פרטיים בעלי חובות קטנים. לגבי עסקים בינוניים וגדולים, חשוב מאד לקבל שירות מעורך דין בעל ניסיון עם חברות ותאגידים ואילו מי שיש לו חובות קטנים, צריך לפעול בערכאות המתאימות או לקבל שירותים מעורכי דין גבייה שעוסקים בזה ובעיקר חשוב לקבל ליווי מעורך דין מנוסה ומקצועי על מנת שלא יגבה את החוב אלא גם יתווה לך דרך שאם תיישם תוכל להימנע ממצבים שעלולים להגדיל את החובות לעסק.

      מה חשוב לחפש בעורך דין לענייני חובות?

      עורך דין לענייני חובות צריך להיות אדם בעל ניסיון מרשים אדם כזה שיוכל בקלות בעזרת המקרים שהוא מכיר כבר להגיע להסדר עם כל נושה או לחייב כל חייב בעזרת דרכים יצירתיות ולא שגרתיות לשלם את החוב.

      לעיתים מדובר בתהליך ארוך שייקח זמן רב עד שתראו את הכסף, אך לא ממש כדאי להתחיל את כל הדרך הזו. אין לכם את הניסיון שיש לעורכי הדין ואינכם מכירים את האנשים המעורבים לעיתים קשרים או פתיחת דלתות של עורך הדין יכולים להביא לסילוק החוב יותר מכל הניסיונות שלכם עד כה.

      חובות קטנים עורך דין לענייני חובות

      בעלי עסקים רבים עומדים בפני שוקת שבורה יש להם רשימה ארוכה של עסקים שחייבים להם חובות בסכומים קטנים. עורך דין לענייני חובות מטפל בהם בצורה מהירה ויעילה. לעיתים הדרך הטובה ביותר היא לפתוח תיק בהוצאה לפועל ועורך הדין שולח מכתב התראה במרבית המקרים מכתב זה מספיק לתשלום החוב.

      חובות של עבריינים

      עורך דין יכול לעזור לכם לעלות על עבריינים ששילמו לכם בכרטיסי אשראי גנובים או על ידי שיקים גנובים בעזרת מספר שיטות שקימות אך ורק לעורכי הדין. חשוב להבין כי עבריינים נוהגים לשלם בשיקים כי לוקח זמן עד שעולים על הגנבה. עורך דין לענייני חובות יוכל לעזור בעניין.

      ייעוץ ראשוני וקביעת פגישה

      08-9415022

      או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

        נא בחרו את סוג הפנייה >>
        להסדרה או בירור חובפונה חדש, יעוץ ראשוני

        להשקיע תשומת לב לגבי אופן חלוקת הנכסים

        רוב בני האדם משקיעים משאבים רבים כדי לנהל את החיים שלהם בהתאם לראות עיניהם ולשיקולים...

        המשך קריאה

        כפיית העברת הזכויות של מקרקעין

        הפקעת קרקע מוגדרת ככפיית העברת הזכויות של מקרקעין מאדם פרטי אל גוף ציבורי, לרוב תמורת...

        המשך קריאה

        תהליך שהוא מכוחה של פקודת הקרקעות

        למדינת ישראל יש כוח רב ויכולת לכפות מציאות על אזרחים במגוון תחומים. בפרט ישנם לא...

        המשך קריאה